LlibresDigitals.cat
No captem lo dret de viure,
dret que no es compra ni es ven;
poble que vol ser lliure,
si no l'hi donen, s'ho pren
Canonge Jaume Collell

Inici > Botiga > Ebooks > Catalunya. A la independència per la butxaca
Ebook
Ampliar
Títol: Catalunya. A la independència per la butxaca
Gènere: Política
Editorial: Angle editorial
Enllaç: Llibre
Autor: Alfons Durán-Pich


Resenya:

El llibre que demostra l'absoluta viabilitat econòmica d'una Catalunya independent. Cada vegada el llistat de raons a favor de la independència és més llarg, i per fi sembla que tothom coincideixen haver trobat el motiu definitiu. És la raó més democràtica i més poderosa de totes, perquè afecta a vells i a joves, a rendes altes i baixes, a empresaris i a treballadors, a tothom qui visqui a Catalunya sigui de l'origen que sigui. Estem parlant d'arribar a la independència de Catalunya per la butxaca. Amb vocació i experiència en gestió i docència, Alfons Durán-Pich construeix un discurs directe, clar, il·luminat quan és necessari per xifres, citacions i articles. Els números de l'espoli fiscal, quines són les inversions que s'han fet a Catalunya o per què i com és viable l'Estat català són les parades que anem fent durant el trajecte, el final del qual se'ns va imposant pàgina a pàgina sense concessions: Espanya és el passat. «Durán-Pich es troba com un peix a l'aigua en la complexitat de les xifres i fa l'esforç de fer-les entenedores i llegibles per a qualsevol que no sigui un expert. Aquest és, probablement, el gran mèrit d'aquest estudi: l'atípica claredat expositiva d'uns temes que habitualment són àrids i complexos.» (del pròleg de Quim Torra)

VenedorPreuFormatEnllaç
Amazon9.45 €KindleComprar

Autor
Font: anglepremsa.blogspot.com.es
Ampliar
Nom: Alfons Durán-Pich


Alfons Durán-Pich. Mànager professional que ha ocupat la màxima posició executiva en nombroses empreses industrials, comercials i de serveis. Va estudiar Sociologia, Psicologia i Administració d'Empreses a les universitats de Deusto, Barcelona i Stanford. És Màster en Societat de la Informació i el Coneixementper la UOC (cursos de doctorat). Durant catorze anys va ser professor de Màrqueting a Esade. És membre de l'Academy of Management, de l'American Marketing Association, de South Place Ethical Society i del Cercle d'Economia de Barcelona, entre altres associacions. Analista econòmic en diferents mitjans d'informació i autor dels llibres Psicología de la Publicidad y de la Venta, Cien consejos para ejecutivos ambiciosos y quince flores para sus amantes, Ajuste de cuentas, Consejos y acotaciones para sobrevivir en el siglo XXI, Management. Cuadernos de campo, La empresa: un striptease, Pequeño diccionario crítico para radicales impenitentes i El canon del Management.


Llibres del mateix autor/s
Categories relacionades
Gèneres:
Acció i aventura (17)
Antologies (1)
Antropologia (1)
Arquitectura (1)
Art i fotografía (1)
Assaig (8)
Autoajuda (2)
Biografia (13)
Ciència (13)
Ciència ficció (7)
Clàssics (10)
Còmics (2)
Contemporània (89)
Contes i proses (9)
Crítica literària (1)
Cuina (6)
Drama (6)
Dret (1)
Dret criminal (1)
Drets civils (1)
Economia (5)
Educació (5)
Emocions i sentiments (3)
Erotisme (9)
Espionatge (1)
Espiritualitat (3)
Esports (8)
Família/Relacions (11)
Fantasmes (12)
Fantàstic (30)
Fets reals (4)
Ficció (163)
Ficció bèl·lica (1)
Ficció clàssica (4)
Ficció històrica (16)
Filosofia (1)
Geografia (1)
Història (27)
Humor (9)
Industria (2)
Infantil (101)
Juvenil (109)
Medicina (2)
Misteri i suspens (23)
Mitologia (6)
Muntanya (16)
Música (2)
Nadal (7)
Narrativa (35)
Natura (2)
Negre (21)
Novel·la (55)
Periodisme (1)
Poesia (16)
Política (20)
Psicologia (1)
Psiquiatria (1)
Relats (7)
Religió (10)
Romàntica (15)
Salut (4)
Societat i cultura (5)
Software i apps (1)
Teatre (6)
Terror (9)
Thriller (4)
Viatges (14)
Violí i violoncel (1)

Gratis (67)

Audiollibre (2)
Epub (44)
Kindle (496)
LIT (8)
Paper (105)
PDF (8)

Totes
Contacte     Anuncis     Forum     Botiga     Avís legal