|
| Ebook | |
| | | |
| Ampliar | Títol: Catalunya. A la independència per la butxaca Gènere: Política Editorial: Angle editorial Enllaç: Llibre Autor: Alfons Durán-Pich | |
|
| |
| Resenya:
El llibre que demostra l'absoluta viabilitat econòmica d'una Catalunya independent. Cada vegada el llistat de raons a favor de la independència és més llarg, i per fi sembla que tothom coincideixen haver trobat el motiu definitiu. És la raó més democràtica i més poderosa de totes, perquè afecta a vells i a joves, a rendes altes i baixes, a empresaris i a treballadors, a tothom qui visqui a Catalunya sigui de l'origen que sigui. Estem parlant d'arribar a la independència de Catalunya per la butxaca. Amb vocació i experiència en gestió i docència, Alfons Durán-Pich construeix un discurs directe, clar, il·luminat quan és necessari per xifres, citacions i articles. Els números de l'espoli fiscal, quines són les inversions que s'han fet a Catalunya o per què i com és viable l'Estat català són les parades que anem fent durant el trajecte, el final del qual se'ns va imposant pàgina a pàgina sense concessions: Espanya és el passat. «Durán-Pich es troba com un peix a l'aigua en la complexitat de les xifres i fa l'esforç de fer-les entenedores i llegibles per a qualsevol que no sigui un expert. Aquest és, probablement, el gran mèrit d'aquest estudi: l'atípica claredat expositiva d'uns temes que habitualment són àrids i complexos.» (del pròleg de Quim Torra)
| |
| | | |
|
| |
| | | |
| | | |
| | | |
|
| Autor | |
| | | |
| Font: anglepremsa.blogspot.com.esAmpliar | Nom: Alfons Durán-Pich | |
|
| |
| Alfons Durán-Pich. Mànager professional que ha ocupat la màxima posició executiva en nombroses empreses industrials, comercials i de serveis. Va estudiar Sociologia, Psicologia i Administració d'Empreses a les universitats de Deusto, Barcelona i Stanford. És Màster en Societat de la Informació i el Coneixementper la UOC (cursos de doctorat). Durant catorze anys va ser professor de Màrqueting a Esade. És membre de l'Academy of Management, de l'American Marketing Association, de South Place Ethical Society i del Cercle d'Economia de Barcelona, entre altres associacions. Analista econòmic en diferents mitjans d'informació i autor dels llibres Psicología de la Publicidad y de la Venta, Cien consejos para ejecutivos ambiciosos y quince flores para sus amantes, Ajuste de cuentas, Consejos y acotaciones para sobrevivir en el siglo XXI, Management. Cuadernos de campo, La empresa: un striptease, Pequeño diccionario crítico para radicales impenitentes i El canon del Management.
| |
|
| |
| | | |
| | | |
|
| Llibres del mateix autor/s | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|
|
| |